Fællessang for frihed | Musik

Så er der fællessang! – Vi mødes om noget nyt og spændende og bliver taget med af sangens kraft og energi!

Vælg billetter

Aase og Kristin elsker at byde op til fællessang, og de viser gang på gang, at sangen kan løfte sig til en uforglemmelig oplevelse for både de, som er med, og de som vælger at lytte. Alle kan være med til fællessang, man behøver ikke at have sunget før

Aase og Kristin fortæller om sangenes baggrund, komponisterne, poesi, tid og mere til – så både ord og toner bliver levende.

Aase Collin Sloth er cand.pæd. i didaktik og cand.mag. i musik og nordisk sprog og litteratur. Har skrevet speciale om stemmens mange klangmuligheder. Mange års erfaring som høj- og eftersko-lelærer og som korleder for sangere i alle aldre. Leder pt. vokalgrupperne Soul Mates og Sound Around i Aarhus.

Kristin Lomholt er uddannet fra Sjællands Kirkemusikskole/Det Jyske Musikkonservatorium/New Eng-land

Conservatory. Mangeårig erfaring som børnekorleder for bl.a. Vesterbro Sogns Børne- og Ungdomskor,

Holbæk provstis fællesbørnekor og Svinningekoret.

Organist/korleder i Hjembæk-Svinninge sogn samt i Jyderup Statsfængsel.

Fri adgang

Venue

Thy Sangskole kultursalen Musikskolen i Thy tingstrupvej 27
7700 Thisted , Danmark